Torsdag

Torsdag och jag har redan slutat för dagen. Hade en lektion på förmiddan som bestod av redovisningar och jag är så smart så jag behöver inte gå på varken engelska eller svenska ;)
Ska iaf utnyttja tiden ganska bra! Dvs inte bara ligga här.. Ska gå ner och mocka hagen, rycka lite gräs och sen ska jag ut och gå med Tobbe. Tänkte att han skulle få klättra idag så då känns det onödigt att rida. Efter middan är det städmöte inför sommarlovsstädningen och sen ska jag åka iväg och handla mat till helgen. Avslutar nog dagen med en springtur, behövs verkligen..


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0