helgjooour

veckan har gått i ett, jag har gått i skolan, ridit, tränat och sovit. Veckan har gått ruskigt fort och nu sitter jag och vickan här, trötta efter 4 timmar i stallet. Vi har helgjour och det är mycket att stå i! Men det är mysigt också :)

Dagens ridpass blir ett pass i ridhuset med bommar. Tobbe har ju inte hoppat eller jobbat med bommar över huvud taget sedan vi tävlade. Och på tisdag är det hoppträning så han kommer behöva jobba bort lite energi tror jag!
Imorgon vet jag inte riktigt vad vi kör för pass. Är han superpigg idag så kanske jag jobbar med bommar även imorgon, annars blir det en uteritt. Förövrigt har vi väl fullt upp med hästarna och jag tänkte även mocka hagen och hämta råspån.
Nu skiner solen utanför och förhoppnigsvis smälter den sista lilla snön bort som är kvar sedan i torsdags. Och jag må säga att det ser frestande ut att gå ut på en springtur..!


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0