Toblerone ♥

Hoppträning igår och det gick som på räls. Tobbe hoppade kanon, han var (ovanligt) lydig mellan hinderna och distanserna satt som ett smäck. Jag har verkligen den bästa ponnyn i hela världen!!








Idag bestod ridpasset av en uteritt på knappt en halvtimme och sedan en halvtimme i ridhuset med dressyrarbete. Tobbe var ruskigt fin och lydig!! Det är faktist roligt med dressyr när han är sådär känslig och fin. Hade verkligen en härlig känsla, som jag inte haft de senaste gångerna. Så det kändes så bra när vi hittat tillbaka igen :D


Med ett galet humör, en envis skalle och den busiga ungponnyn kvar till 100 %. Lättlärd, glad och riktigt jävlig. 
och jag kan inte beskriva med ord hur mycket du betyder! ♥

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0