Vår

Hemma hemma är det mycket snö kvar och här på lillerud finns bara liiite is på gräsmattan, det kan man ju inte klaga på direkt! Solen skiner, det är varmt och jag har haft en riktigt go första dagen efter lovet-dag. Började med sovmorgon till tio, sen en lektion innan en två timmars lång lunch och sedan hade jag dagens andra och sista lektion. Nu har jag precis tagit mig lite mellanmål och ska snart gå ner i stallet och ut och rida i det finfina vädret. Har inget att passa förutom träning halv sju, då jag ska träna sönder min muskler totalt! Rätt skönt ändå ;)
Känner mig riktigt glad idag! Har underbart tokiga vänner, världens bästa ponny, våren är här och jag har inga måsten för tillfället. Njuter så mycket det går!!


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0