3:e maj

solen skiner fortfarande, det är helt underbart! Vi njuter av att ha lektioner då vi får vara ute och utnyttjar raster/luncher till att ligga i solen.
Idag är det ridning nu på morgonen som gäller, dock tror jag tyvärr att min grupp ska vara i ridhuset idag. Hade varit riktigt skönt att rida på utebanan nu på morgonen, innan det blir supervarmt. Inte för att det är fel, men för hästarnas skull ;)
Sedan slutar vi tidigt efter engelska och svenska.
Tobbe har vila idag. Igår red vi ute tillsammans med Martina och hennes travhäst som är här nu. Tobbe va pigg såklart, men ganska lugn ändå! Orkade inte lägga ner mig så mycket, lät honom springa på :)
Resten av dagen efter skolan, kommer nog tillbringas i solen med mina kära vänner! Men först ridning :D


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0