Dagens motion

Tänkte faktist låta Tobbe vila idag, mest för att jag var så trött och ville sova istället, med tanke på att vi har jour den här helgen. Men jag skulle ändå ut och gå själv, så jag tog med Tobbe och tgo två flugor i samma smäll.
Gick i skogen och stannade till vid en ganska djup sandgrop och gick upp och ner i den några gånger, innan vi fortsatte till "galoppbacken". Den gick vi nedför och sedan upp för halva och sedan hem igen.
Blev ganska bra träning, både för mig och Tobbe och klättra! Tränade också lite lydnad med honom och efter halva vägen med många halter, ryggningar osv. började han tugga och hålla på med munnen :)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0