Äntligen hemma!

Ja gud så skönt att va hemma! Klockan är liksom halv åtta och jag ska till skolan imorgon ><
Lägret har varit okej. Stugan vi fem tjejer skulle sove i 'spökade' det, så vissa va faktist riktigt rädda :p Vi har inte sovit särsillt mycket så jag är hur trött som helst och ska snart hoppa i säng.

När jag klev hur bilen förut och ropade på min älskade ponny fick jag en underbar gnäggning som svar :') ååh, va glad jag blev! Men jag får dåligt samvete för att jag inte ridigt något, fast ändå har mamma gjort det förut idag :)

Imorgon börjar en ny vecka med skola och all skit, suck!
Fast det underbara är att det bara är 1½ månad kvar till sommarlov!




Se, så vacker min ängel är :)

Kommentarer
Postat av: malin

nemen gud va söööt :)

2010-04-26 @ 10:09:46
URL: http://malinsko.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0