Bilder från kvällen.

Nu har jag kommit hem igen och kvällen har varit toppen! :) Och kvällens höjdpunkt var när jag och mamma gick ner till den fantastiska kärnen som ligger ner i berget. Vi skulle nämligen ta kort på grodor, som vi trodde skulle 'leka' nu :p Men det var inte så många som var uppe vid ytan, men på botten i kanten satt det hur många som helst! Så jag tog en gren och petade lite och vissa tog tag i den och följde med upp! haha, det va lite läskigt för dom såg jättesura ut x) Sen släppte dom och när jag fortsatte peta började dom pipa :p Det va lite kul faktist.
Det blev en hel del bilder, sitter just nu och redigerar de som blev bäst i photoshop :)


Tjärnen:









Grodor:


Favoritbilder:








Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0