Dagen är förstörd.

Efter att ha fått reda på att vi har ett j*vla förbann*de konfirmationsläger 24-25 april så var dagen förstörd. INGEN TÄVLING DEN 24! :'((
Jag vill bra gärna sluta på den skiten nu! -.-



Mamma hade bara en kund idag så vi gick ut och red en ganska lång tur. Vi gick uppåt så det blev lite klättring för dom också. Tänkte jag skulle göra lite skänkelvikningar och öppna med Tobbe i skritt. Men antingen gjorde jag något fel, eller så klämde sadeln eller så hade han ingen alls lust med dressyr, för större delen av tiden gick han på sne och backade ner i diket >< Och så sparka han bakut emellanåt om han tyckte jag blev för skarp x)
Han kanske testar mig?
-Men herregud, jag har haft honom i över fyra månader! x3
På hemvägen lät jag honom springa på i galoppen så han blev av med lite energi :p
Vi får ju hoppas att detta bara är tillfälligt, annars far jag i marken inom en snar framtid! xP


Ikväll ska nog jag och Marie ut och springa :) det blir dubbelt för mig idag alltså! :o (Y)

Nu ser jag att det har börjat regna :/ Skitväder!
Men man ska ju se det positiva i allt:
-Tobbe blir ren!

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0