Dagen

Som sagt var vi till Boda Borg. Det kunde ha varit roligare. Vi var för många i gruppen så det blev lite tråkigt men jaja :p
Efter det gick jag direkt till fotbollsträningen som var ÄNNU tråkigare. höh,
Och nu har jag äntligen kommit hem och sitter här. Jag hann ju inte rida men som tur är har jag en snäll mamma som gick ut med Tobbe imorse :) Han hade väl varit lite pigg men det hade gått bra utan töl :)

Imorgon är det onsdag och Exando ska vaccineras. Så då blir det till att börja lasta vid sju-tiden och sedan åka till skolan med mamma.
Slutar tidigt så jag hinner rida :) (Y)

Nu har jag inget mer att skriva om.
puss & hej :)



En gammal men fin bild på Exando :)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0