Dagens ridpass.

Idag kommer systrarna och mormor och morfar och grattar. Så jag bör hoppa in i duschen så det inte luktar allt för mycket häst ;)

Gick ut och red klockan nio idag, shit vilket underbart väder! :o :') Solen värmde så det blev kokhett med bara en tunn, långärmad tröja + säkerhetsväst. Vi går mot ljusa tider!
Tog en uteritt med Tobbe. Han kändes inte så het idag, faktist väldigt lagom :) Sen red jag lite på 'banan' här hemma. Och gud så fint han gick! Hur mjuk och lydig som helst :) Han gjorde inte ens något 'hopp' när jag gjorde galoppombyte, vilket han nästan alltid gör annars :p Tyckte inte jag behövde göra mer än att hålla handen still och skänklarna intill. Tobbe är verkligen helt fantastisk och rida på!
Just nu är mamma ute och går med Exando, så han också får komma ut ur hagen lite. Jag har ju fotboll ikväll så jag hinner inte rida honom :(

Imorgon börjar skolan igen och det betyder att de långa slitsamma
dagarna också börjar. (=dålig update)

Håller på och laddar kamerabatteriet nu, så ska jag lägga upp filmerna
från igår, inklusive min fina avsittning ;)





Stavas: U N D E R B A R T  V Ä D E R! :D



Se så fint ben jag har (a)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Gullig häst! :D

2010-04-16 @ 12:34:59
URL: http://calleojag.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0