Dagens 'skratt'.

Dålig uppdatering idag, men jag har varken hunnit eller orkat!

Idag slutade jag tidigt och det är ju alltid jätteskönt :) Marie förljde med hem idag så vi gick ut och red en sväng. Som ni kanske kmr ihåg så vilade hästarna igår, så självklart var Tobbe helt upp i varv!
Gick ut på en åker där det blivit en liten 'sjö'. Jag tänke "Tobbe kanske är törstig". Så jag gick dit med honom, men det fick jag snart ångra! För direkt han kom fram till vattnet gick han rätt ut (det var inte djupt, som högst 40 cm) och ställde sig där och började plaska med frambenen som en jäkla idiot! x) MEn det värsta var att jag fick honom inte till att gå ur pölen! x3 visste inte vart jag skulle ta vägen! och inga sporrar eller spö, så vad skulle jag göra? MArie stod bara brevid och skrattade tills hon såg att bakdelen 'vek ihop sig', som om han skulle lägga sig! Då blev det fart på henne minsann! ;)
Till slut fick vi upp honom, men tror ni inte att han gick i igen, utan att jag hade något att säga till om?! Jojomän! I och plaska bara! Jätteskönt! -.- Jag vet inte hur länge vi stod där eller hur vi fick upp honom :p Helt galen var han idag! :p

Ja, det var dagens skratt. Haha!
Vi sa det: det var synd att ingen filmade! ;)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0