Fredag 9/4

Imorgon fyller jag år! :D
Imorgon är det tävling! :D




Inatt har Marie sovit här. Klockan är 8 och hon sover ännu :P själv vaknade jag av Snuggi som som vanligt skulle ut vid 6. Jag var så pigg då så jag gick ut till hästarna. Nu ska jag äta frukost och spela Super Mario! ;)

Som sagt, imorgon är det tävling. Så idag blir det väl bara en kort uteritt eller så rider jag bara igenom gångarterna lite här hemma. Och Marie rider ju på Exando då och på schemat står det "Uteritt/dressyr med Exando" så det får väl blir det :)
Jag har inte så mycket annat att skriva så jag önskar er alla en riktigt skön fredag! ;)




Min sötnos Snuggi :* Fast han är inte lika söt när han väcker mig 6
varje morgon ><

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0