Gårdagens ridpass.

Hann aldrig uppdatera igår, så jag gör det nu :)


Jag ändrade mig lite igår, och tog en uteritt med Tobbe ist. Eftersom träningen i tisdags inte va så krävande så hade han massa energi över :P Så det blev en halvtimmes ridtur i regn. Sedan ställde jag upp en tvåhinders kombination och hoppade den. Det kändes jättebra, jag kunde taxera bra till hindret och Tobbe hoppade självklart :) Och jag måste säga till pappa att göra fler hål i hinderstöden x)

Exando gick jag den 'vanliga' turen med, fast åt andra hållet. Han hostade lite när vi började trava, men sen var det lugnt hela vägen :) I början kändes han väldigt seg och tung i benen, men efter ungefär halva så fick han lite mer ork tror jag :) Det blev mest galopp och det märks att han börjar få kondition nu och orkar mer när den stora magen har försvunnit och blivit till en normal mage ;)

Idag har jag konfirmation och det betyder vila för hästarna. Fast jag ska tvinga mig själv att gå ut och springa, för det behövs verkligen!

Ha de.




Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0