Måndag

Imorse var jag jättetrött, hade ont i huvudet och ont i magen. Så efter jag hade varit ut till hästarna bestämde jag mig för att stanna hemma och vila upp mig. Pappa sa "Det blev nog lite för mycket kristendom" ;) haha!
Jag får se om jag orkar rida, får väl slänga i mig en alvedon och kämpa på.
Mammas ridtur med Tobbe igår kväll hade gått bra, men hon tycker att han är jättesvår att rida och kan inte förstå hur jag orkar, *Stolt* ;) Fast han är faktist ganska svår att rida ut på, med sina storhäst gångarter :p

Aja, jag ska gå och titta på TV:n nu ett tag,
sen släpa mig ut och fixa hagen så strömmen går runt.



Kommentarer
Postat av: fia

krya på dig!



kika gärna i min annons: http://diarybyfia.blogg.se/2010/april/trojor-klanningar-byxor-mm.html

2010-04-26 @ 10:35:02
URL: http://diarybyfia.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0