Mina mål inför April 2010.

Är väl en vecka för sen med det, men spela roll? :p
Jag har tid nu så jag skriver upp mina mål för April ;)



Tävlingar:

*10/4-2010.
Ska hoppa en L:C ensam, tävlar sedan med div. 3 laget. I LC:n kommer jag satsa på placering.

*24/4-2010 (förhoppningsvis).
Om jag ska tävla då så ska jag hoppa L:C och debutera L:B. I LC:n kommer jag satsa på placering. I LB:n kommer jag att satsa på dubbelnolla. Känns han bra i grunden och vi är felfria kommer jag satsa lite mer i omhoppningen.



Några fler tävlingar tror jag inte det var i April, en blev ju tyvärr inställd..

Det kommer antagligen inte bli så mycket dressyrträning, men jag kommer självklart träna honom två dagar i veckan här hemma som vanligt och hålla honom i form.

Mina mål är alltså:

*Få fler placeringar i L:C
*Debutera L:B


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0