Söndag.

Vaknade inte förräns halv nio idag :o Stolt över mig själv att jag sov så länge :)
När jag kom ut sken solen och fåglarna kvittrade. *Vårkänslor*.. (a)
Haha :p
Idag blir jag nog ensam hemma ganska länge, dom andra skulle tydligen iväg och se på en bil i Arvika.
Och på schemat står det Uteritt :) Kanske drar jag hit nån som rider med mig eller så rider jag ensam, får se hur jag känner :p
Imorgon är ju klubbtävlingen också! (y) Ska bli riktigt kul :)  Förutom att vi ska börja lasta vid sjutiden >< ..
Jaja, vad gör man inte? :p

Håller just nu på att ladda upp videon från hoppträningen igår :) Klar om 40 min. Tills dess får ni lite bilder ^^





b-hindret i en kombination, 110cm.


120cm.

120cm.


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0