Tävling!

Hej!

Kom hem från klubbtävlingen för ungefär 2 timmar sen.
Det var först samling klockan nio, första start klockan 10. Allt tog dock VÄLDIGT lång tid och jag hade anmält mig till klass 4 -valfri höjd - 105 cm. Som var den sista klassen >< Och jag startade sist i den. Jag tror jag gick in och hoppade halv två. Så jag hade väntat ca 4 timmar..
Aja. Jag är iaf jättenöjd med Tobbe! Min ridning var inte helt bra, kom fel till för många hinder, men Tobbe hoppade iaf :) 6:an till 7:an var en kombination som jag inte hade koll på galoppsprången, det blev då väldigt fel och Tobbe hade inte en chans att hoppa så vi fick en vägran. Men jättenöjd med resultatet (våran andra hopptävling ihop)!
Och så var det stilhoppning också, och resultaten blev en chock! Vinst till Maja&Toblerone! ;) Det var lite kul. Hade fått ihop 35 poäng dock minus 3 eftersom vi fick en vägran, så egentligen 32 poäng :P

Nu är jag ganska trött och skulle gärna vilja lägga mig framför TV:n och äta godis, men Exando vill gärna ut och röra på sig i en underbara solen så här blir det inge slapp inte!

Kommentarer
Postat av: Irapedogs

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2011-04-26 @ 19:52:03
URL: http://irapedogs.blogspoo.com

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0