Tisdag

Hann inte skriva ngt igår kväll, det var ju Arn på TV:n!

Iallafall så slutae mamma tidigt så vi gick ut och red. Helt underbart väder vill jag lova!
Vi tog den vanliga turen + att vi klättrade till ungefär hälften av berget. Tobbe var pigg som vanligt och ville inte göra någon dressyr när Exando är med och han kan kapptävla mot honom inte :p Till slut fick jag väl lite årdning på honom, men det var banne mig inte lätt! ;)

Idag är det ju träning för Tomas klockan 5. Så jag måste åka hem vid halv två för att hjälpa pappa lasta Tobbe och så. Det är lugnt för min del ;) Idag börjar vi på utebanan också.. Hoppas att vädret blir fint och att hästarna inte sjunker eller så. Jag ska be pappa filma, så det kmr väl någon video framöver ;)

Nu måste jag fixa mig inför skolan!
Bye bye.




Det får bli en bild på Bosse, som står utanför och vill in :P


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0