Äntligen hemma!

Nu, klockan nio är vi hemma! Och jag är riktigt trött nu, så efter en dusch ska jag sova!
Men först ska jag väl berätta lite vad som hänt under helgen. Först när vi kom dit igår tittade vi lite på folkracen innan vi åkte till stugan (syrran m. fam. va med, så det va i hennes sambos mormor och morfars gästrum vi sov, haha invecklat det blev!) och myste med chips och godis och två (eller en av dom iaf) sura, trotsiga småbarn :) Mysigt va det ja! :p
Sen på söndan gick vi upp halv sju (-.-) och åt frukost innan vi åkte ner till banan eftersom bilen skulle besiktas o.s.v.  Själva tävlingen gick väl sådär för brorsan, men jaja, nu till något intressant :)
Marie hade ridit båda hästarna igår (lördag) och tydligen hade Tobbe busat lite i början, eftersom hon red lite på åkern och han var garanterat pigg och då vill han helst springa och ha kul - inte gå runt och se fin ut på ett jäkla fyrkantspår! ;) Men han hade väl skärpts sig och varit lydig sen iaf och det känns ju bra :) Exando antar jag att det gick bra med också, han är ju alltid snäll!
Idag vet jag inte om hon har ridit eller inte, men det tänker jag väl att hon har. Jag har inte hört något från henne ännu, så hon skriver väl snart :)

Nu ska jag ta den efterlängtade duschen och sedan gå till den efterlängtade sängen!

Kommentarer
Postat av: N

Sv: Haha, det är najjs (y)

själv har man jobbat under SM hela helgen :D

2010-08-08 @ 23:44:00
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: Jakobnicoline

I really enjoyed it. You have done a great job.

2011-03-28 @ 13:54:49
URL: http://jakobnicoline.blogimagine.com

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0