Dagens ridpass.

Tobbe.

Idag klättrade jag lite med Tobbe. Han va pigg och glad men tyckte det va lite tråkigt att bara skritta uppöver! Så därför Fick han galoppera på i sitt eget tempo den sista biten uppför berget innan vändplanen. Och det va minsann roligare än och skritta, även om det va jobbigt! ;) Höhö
Sen gick vi väl ner tillbaka när vi kom fram till vändplanen och så gick vi bara uppför den brantaste backen en gång till så det blev lite mer klättring iaf :)
Sen när vi kom tillbaka avslutade vi med några gånger över bommarna och det kändes bra! :)
Exando fick vila idag också.


Nu håller jag på att laga lite mat, inte så mycket , jag måste ju ha plats för kinamaten sen också! ;)
Ha en bra kväll allihopa!

detta är min vän Julia :)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0