Dagens ridpass nr 2

Exando.

Som sagt så blev det kl'ttring med Exando idag. Han tyckte nog mest att det bara va tråkigt, men han jobbade på bra :) Jag körde inte sådär jättehårt med honom, så när jag kom hem jobbade jag honom lite på åkern men bommarna. Det gick bra på slutet men han har svårt för att hålla galoppen på en liten volt så det blev lite stressigt och så. Men somsagt i slutet kändes det bra och så avlsutade vi med att hoppa två hinder på en volt några gånger och det kändes super bra, verkligen! Så där avlsutade vi :)

Resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra, det är så tråkigt väder ute så jag har bara lust att titta på film eller nåt sånt :p

Kommentarer
Postat av: Kristin - Westernbloggen

Hej hej! Jag har en tävling i min designblogg där du kan vinna en sprillans ny bloggdesign skapad av mig, väldigt stilren och proffsigt gjort.



Om du är sugen på att uppdatera utseendet i din blogg, klicka dig vidare på denna länk för att tävla: http://westernbloggen.blogg.se/utlottning/2010/august/utlottning-1.html

2010-08-18 @ 21:19:47
URL: http://westernbloggen.se

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0