Fredag

Tävling imorgon alltså och jag är så förbaskat nervös nu! magen pirrar så herregud :p
Iaf så har jag rätt så mycket att göra idag. För det första ska jag åka och hämta grejerna hos Marie. Sen ska jag åka till Metbäcken och sätta upp en hage där, hästarna får stå där en sväng till innan skolan börjar. Och så ska jag rida båda hästarna. Med tobbe rider jag igenom formen och dressyrpogrammet och 'checkar av' att allt känns bra. Exando går jag ut och rider en sväng i skogen med. Efter det ska jag putsa och packa alla saker tills imorgon, det är ju rätt så mycket som ska med, eftersom vi aldrig ska hem emellan (tobbe har vi hyrt in där och vi ska bo på ett vandrarhem) så måste ju både hopp och dressyr-sakerna med imorgon och det är ju två kompletta uppsättningar av utrustning liksom :p Och så ska ju hö och kraft med också.
Det är det som händer idag, rätt så mycket alltså :p Får se hur mycket jag hinner uppdatera ;)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Fin bild =)

2010-08-13 @ 21:01:45
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Åh, vilken läcker ponny du har. :D

2010-08-16 @ 15:52:19
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0