Gårdagens Ridpass

Kom hem sent igår och hade ingen lust till att blogga :p

Iaf så kom mamma så vi gick ut och red den vanliga rundan :) Tobbe känns verkligen mycket lydigare nu! Även om han går lite på snedden när jag kortar tyglarna där vi brukar galoppera, men det tycker jag inte gör så mycket. Han går fint i formen utan att jag behöver göra särsillt mycket. Fast om han blir efter och Exando får galoppera lite i förväg blir han typ galen och drar tills Exando bryter av, men det tycker jag inte spelar så stor roll heller :)

jag och mamma lyckades ta ett par bilder på Pluto när han hoppade, det ser riktigt roligt ut, haha! Om jag hittar kabeln så lägger jag in dom :)
Idag får jag sätta upp stuts och köra styrketräning med hästarna, sen tänkte jag även rida igenom dressyrpogrammet här på åkern med Tobbe, förhoppningsvis har han blivit lite trött så han inte orkar töla ngt :p Han brukar ju va som finast i slutet på passet så det ska bli kul och se hur det går :)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0