Hiss & Diss

Jag har gått och tänkt på lite hiss och diss saker och har nu fått ihop några, så jag tänkte göra ett 'hiss & diss'- inlägg ;)



Hiss.

*
Tävlingssäsongen drar igång på allvar!
* Dom nya tretorn stolvarna som snart kmr ut i butik!

Så otroligt stilrena och sååå snygga!

* Jag ska snart åka och hälsa på Milton!




Diss.

*
 Att skolan börjar på riktigt idag.
* Puts-medlet jag köpte är dåligt.

Det luktar väldigt gott, men när jag putsar sadlarna så ser det ut som om det tar bort färg. Det ser liksom matt ut där jag putsat!

* De andra nya tretornstövlarna som är ute nu.

Tycker dom är snygga i foten, men jag gillar inte skaftet! Mycket möjligt att de ser bättre ut när dom sitter på.

Kommentarer
Postat av: Sofie

SV; Hoppas jag me! Filipstad har ju två lag som inte ska med för dom tycker det är för långt :P



okej, då gör jag de ;)

2010-08-24 @ 20:25:59
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0