Inställd shopping

Det blev ingen shoppning för oss idag, p.g.a att vi missade tåget! :/ Pappa skulle ha väckt mig och kört mig till Läm:acken där jag skulle fixa mig men det glömde han så Julia ringde och väckte mig när vi skulle åka! Tåget gick 08:12 och vi kom dit 08:13! Lite otur sådär!
Iaf så åkte vi till en utav syrrorna och väntade på att morfar skulle komma och hämta oss så vi fick komma hem igen. Så nu är jag alltså hemma igen, iaf tills jag ska ner igen och äta god mat med kompisarna :)
Nu ska jag bara ta det lite lugnt, fick liteont i huvudet. Sen blir det väl till och gå ut och rida :)

Jepp, då vet ni hur det ligger till!

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0