Ny hage

Idag ska jag och min kompis Marie göra hage hemma hos henne (vi brukar ha hästarna på bete där) :) Och så rider vi väl dit dom imorgon eller någon dag, för det är nästan helt slut på gräs där dom står nu. Efter det ska dom hem igen, förhoppningsvis har det vuxit upp på åkern på andra sidan vägen så dom kan stå där i af en vecka :)
Nu håller jag på att ladda upp filmen från sista hoppträningen, så den kommer så snart den är klar.

Idag åkte Pluto hem också, här är bilderna vi tog på honom:



65cm


75cm

75cm

Jag är med i bakgrunden och förstör, försök att bortse det! :p

När han märkte att han var lös sprang han runt huset, ner på åkrarna, förbi oss typ 6 varv innan han kom när vi sa att vi ska ut och åka bil :p haha!





Han kan va rätt så söt också, fast jag skulle gärna vilja klippa av det där skägget! x)




Kommentera gärna va ni tycker om bilderna! :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Aww! Så duktig han är :o Trodde jag aldrig att han skulle klara 75cm som ingenting :)

Ni verkar haft rolet iallafall ;) hoppas du blev nöjd med presenterna + pengarna.

Just nu är han helt utsliten och har luggit och sovit sedan vi hämta honom. Ni två är att busiga! ;)

2010-08-01 @ 17:12:27
URL: http://jueeliia.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0