Sammanfattning

Anledningen till att jag inte bloggat igår kväll och idag är den att jag åkte till Marie och hästarna och sov där :) Så här är lite kort det vi gjort:

  • På torsdag eftermiddag red vi. Först tog vi en tur där hästarna fick klättra lite. Jag red på dressyrbettet så Tobbe va väldigt stark, men sen tränade jag lite på åkern och det gick fint! :)
  • Idag har Tobbe vaccinerats klockan åtta i morse :p så vi va uppe tidigt minsann och det blev vi trötta av! :p Sedan följde vi med Maries mamma och handlade lite, sen åt vi mat.
  • Precis innan jag åkte hem gjorde vi en ny hage åt hästarna och det va uppskattat! ;)

Imorgon, runt elva på föriddagen åker vi och ser på folkrace i Höjes. Sover där till söndan då Julle (bror) ska åka. Så under helgen blir det Marie som sköter och rider båda hästarna :) Jag är faktist lite orolig över att Tobbe ska töla, men det tror jag väl inte :)

Nu är jag väldigt frusen så jag ska ta mig en varm dusch och sen lägga mig!

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0