Tävlingsdag

Gick upp tidigt idag, halv sex, så att jag inte skulle behöva stressa :) Vi ska åka strax före nio, så jag hade typ 3 och en halv timme på mig. Först duschade jag Tobbe, åå va ren och fin han blev ;) Och när man blir duschad så vet man att något är pågång så då blir man lite nervös och bajsar ca 3 gånger, haha :P
Sen har jag plockat ihop hoppgrejerna i en påse och även dressyrgrejerna. Mina saker står iårdning här och ska ner i väskan. Och så ska jag packa ner ett regntäcke ock stalltäcket. Även om det är varmt ute och så så får han inte stå utan täcke inatt. Han är nämligen en hejare på att rulla sig i boxen! Särsillt i bajset >< Fast vi får väl tvätta honom imorgon också :)
Nu ska jag dra ut startlistorna, sen ska jag dricka lite kaffe och sen ut och borsta Tobbe och försöka få manen någorlunda fin :P

Hur det blir med uppdatering vet jag inte, vi ska som sagt bo på ett vandrarhem och jag tvivlar på att de har internet där.. :p
Bäst jag skyndar på lite nu, önska mig lycka till!



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0