Dagens ridpass!

Idag red vi som sagt, jag och mamma. Red på Tobbe idag, travade lite också. Han är ju trots allt inte skadad, så jag tror det va behövligt för honom att få utlopp för lite energi!
Började trava lite efter att ha skrittat i djup snö! Härligt :) Han va inte överdrivet pigg i början, men sen gick vi upp på en åker, med ruuskigt mycket snö och då taggade han till! Drog ner huvudet så jag tappade tyglarna och så försökte han springa iväg sen, haha! :) Busade en massa, drog ner huvudet, sparka bakut osv. Men jag måste säga att det va helt okej. Det är ändå förståligt :)
Exando va också pigg, men hostade lite och lät inte så bra i andningen heller.


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0