Dan före dopparedan

Känns verkligen inte som julafton imorgon! Snarare som en helt vanliga december-dag..
Igår va det himla kallt hela dagen, så det blev ingen ridning. Men mot kvällen blev det mildare och det har det varit inatt också tror jag, för det har kommit lite snö. Men när jag var ute kändes det ändå ganska kallt.
Idag åker jag ner och handlar julklappar. Sen hem och rider. Tobbe måste ut idag, han har verkligen överenergi till tusen! Sen rider jag Exando om jag hinner.
Städade mitt rum igår också, väldigt behövligt! Så tomtarna kommer väl upp idag också ;)



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0