Envisa människor

Vissa människor är envisa, andra mindre, andra mer. Och det kan vara både bra och dåligt. Jag tror jag är en av de som är mindre envisa.
Vissa människor, som är fast beslutna på att just de har rätt och inte den andra som också den är lika säker på att just den har rätt, blir kanske irriterade eller nästan aggresiva, för att försöka övertala den andra om att den har fel. Det leder antagligen till att man blir lite arg och irriterad på den andra. Men varför egentligen? Om man är så säker på att man har rätt, varför inte låta den andra tro att den har det för ett tag? Och sen bara kolla upp det, se att man verkligen har rätt, le lite för sig själv och gå och va nöjd och glad? Lägg ner små tjafsande som bara leder till sura miner!

Kommentarer
Postat av: Ida :)

Var med och tävla om att bli 'veckans blogg' på www.idajohaansson.blogg.se !



Där du vinner en bild på dig/din blogg och en länkning + en länk i min meny :)



Gå in på min blogg för att hitta regler :)



/Ida :)

2010-12-22 @ 18:47:25
URL: http://idajohaansson.blogg.se/
Postat av: Ida :)

Var med och tävla om att bli 'veckans blogg' på www.idajohaansson.blogg.se !



Där du vinner en bild på dig/din blogg och en länkning + en länk i min meny :)



Gå in på min blogg för att hitta regler :)



/Ida :)

2010-12-22 @ 18:47:26
URL: http://idajohaansson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Håller med! Så himla jobbigt och framför allt onödigt... -.- avskyr verkligen folk som inte kan acceptera att folk tycker olika eller inte kan erkänna att dom har fel!

2010-12-22 @ 23:42:30
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0