Fredagsmys

Idag hade vi ett stort NO prov som jag tränade som en galning på igår (därav det dåliga bloggandet)! Men det gav resultat för jag tror det gick skapligt :)
Red alltså inget igår, men mamma va ute och gick med Exando. Tobbe rymde inget igår heller! Trots att han inte fick mat lika tätt som när mamma jobbat hemma. Men idag däremot, när jag kom hem tidigare, stod han utanför stallet och åt av kvällsmaten! haha, så himla söt :) Och kommer och möter mig gör han också, sötnosen! Med en morot i handen kan man räkna med Tobbe i hälarna ;) Tror inte han sprängt idag, han har nog hoppat över eftersom Exando stod i hagen.. Jaja, skitsamma!
Funderar skarpt på att gå ut och fota lite, innan det blir mörkt. Det snöade förut, men nu tror jag det slutat. En av de få posetiva saker med snö; Det är ganska fint.





Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0