gårdagen

Hann/orkade inte skriva igår.
Men iaf så red jag aldrig Tobbe. Han sprang iväg när jag skulle hämta honom, haha! Så jag sprang efter och busade med honom :) Han är bara så himla mysig och underbar på alla vis! Man känner sig så.. älskad och uppskattad :)
Va säkert ute i minst en timme och efter att ha legat i snön tack vare Tobbe va jag kall och blöt. Så då gick jag in och värmde mig för att sedan gå ut och fixa Exando till Ebba, Felicia och Caspian kom. Ebba ville såklart åka pulka efter ;)
Istället för och ta höbals-snören tänkte jag ta longeringslinan, men den vet jag inte vart jag har! Så jag tog tråd till hagen och sen höbals-snören till sadeln. Funkade utmärkt! ;)
Sen red jag Exando lite hemma också :)



Kommentarer
Postat av: Julia

Det finns billiga tolkings-selar på hööks, om du vill slippa att tragla med höbals snören ;)

2010-12-29 @ 13:55:36
URL: http://zebracolours.blogspot.com

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0