Helena Lundbäck i idol!

Den 7:e januari börjar Let's Dance igen. Denna gång är Helena Lundbäck med! Blev både glad och och chockad när jag såg detta. "Hästmänniskor" brukar inte få stor uppmärksamhet och det är sällan de är med i sånna pogram. Så det är vekligen jättekul och se att det äntligen händer!
Många, som inte är hästintresserade, vet inte vem detta är, men det finns väl säkert lika många som inte vet vem Alexandra Pascalidou eller Denise Rudberg är?! Jag vet inte det iaf..
Hästsport är ju ändå den näst största ungdomsidrotten och även bland de största i världen, så jag tycker nog att det är ganska orättvist att "vi" inte får mer uppmärksamhet över huvud taget.

Jag kommer absolut rösta på henne! :)



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0