Milton och promenad

Jag och mamma åkte till Julia och Milto förut :) Han känns så himla liten! Och mycket päls har han också! ;)
Dom har inte fått på broddar än, så det va ganska halt åt honom, så vi (Julia som red förståss, jag är lite väl lång och tung för honom :p) kunde bara skritta.. Men annars verkade han mjuk och fin så det verkar gå bra :)


gammal bild på en ursöt Milton!



När vi kom hem gick vi ut och gick med hästarna. Eller jag gick med Tobbe och mamma red barbacka på Exando. Så för honom blev det en del trav och galopp och jag tror inte han hostade mycket alls! Det verkar vara ganska bra väder år honom nu ändå :)



Dom blir iaf glada när man kommer med godis! ;)

Kommentarer
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Åh, så söta! :D

2010-12-13 @ 16:58:22
URL: http://cathie.se
Postat av: Elin [FOTOBLOGG]

Tack, har en fototävling som avlutas idag, delta gärna :)

2010-12-13 @ 19:38:49
URL: http://mysphotos.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0