Nyårslöfte

Ja, det har väl dom flesta?
Jag har flera gånger försökt hålla upp med godis och rekordet är nog typ en månad! Så istället för och sluta helt ska jag istället bara dra ner på det, kommer nog funka bättre! :)

Det jag ska försöka med:

  • Dra ner på godiset och annat som kakor och det enviga små-ätandet-ur-skafferiet.
  • Träna mer, alltså ut och springa/cykla/styrketräna. Behövs till ridningen!
  • Lägga ner mer tid på skolarbete, dvs. i de ämnen jag behöver (har ju ändå inte överdrivet med tid över)
  • Inte sitta så mycket vid datorn, allt för mycket tid kastas bort här.

Det är nog det jag ska försöka förbättra. Sen har man ju sina lata stunder också, men jag får se till att de inte kommer för ofta ;)
Ska också försöka tänka mer på mig själv när jag rider, så som sits osv. Tänka på det tränarna sagt och verkligen försöka förbättra min ridning!

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0