nyfärgat hår m.m

Skoldagen har endast bestått av massa träning inför skolans julshow imorgon. Ska nämligen va med och "dansa"! ;) haha! Blev ganska slappt eftersom vi kan dansen rätt bra. Gött och slippa lektionerna också.
Slutade fyra, efter ett genrep på julshowen. Kom hem och mamma hade lite tid över så hon hann färga mig i botten, så jag slipper råttfärgen! Slingorna fick vänta.
Sen gick jag ut och lagade hagen som en viss busig ponny "sprängt" (han spränger inte. Trästolpen sitter inte fast, så han buttar ner den och går över). Så nu har jag satt tråden i träden och liksom "skärt av" stigen, förhoppningsvis stannar han inne.
Nu måste jag försöka sova.



Kommentarer
Postat av: Ida :)

sv. :)



aha , haha okej ;)



Jättefin design btw :D

2010-12-21 @ 13:16:09
URL: http://idajohaansson.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0