Promenad

Gick ut och gick med hästarna idag. Gick den "vanliga rundan" som tar typ 45 minuter. Hade inte tänkt mig och vara ute i mer än en halvtimme, men när man kommer in i tankarna är det svårt att ta sig ur, går på ren rutin och vänder där man brukar.

När jag kom hem och skulle ta in dom, skulle Exando absolut ha boxdörren öppen när jag skulle gå och hämta kraften, så jaja, han går ju inte längre än utanför stallet där det ligger hö :p
Gick in ("sadelkammaren" där vi också har maten, är typ ett rum som sitter ihop med boningshuset 50 m från stallet) och gjorde iårdning kraften när jag ör två steg. Tänkte att nu är det mamma som kommer och ska fråga om hon ska bära vatten (vilket i så fall varit för sent för det hade jag redan gjort), så jag tittade upp och ser att Exando står och kikar in! Haha! Hade han kunnat prata skulle han ha frågat "Kommer du inte med maten snart? Jag är hungrig!". Han va så söt så han fick ett par morötter i förväg ;)



Kommentarer
Postat av: Emelie Källman

sv Tack för din åsikt! :)

Kram

2010-12-15 @ 21:07:42
URL: http://mellliie.blogg.se/
Postat av: Stella

Frågestund på bloggen, fråga vad du vill! :D



http://stellaorback.blogg.se/2010/december/fragestund.html

2010-12-17 @ 14:52:45
URL: http://stellaorback.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0