Söndag

Idag när jag gick till stallet, såg det ut som jag vet inte vad, i Tobbes box. De fick stå innne lite längre och det tycker han inte om :P På något sätt har han fåtttag på grimskaftet som hängde på kroken och lagt det i vattenhinken.. Som tur va hade det frusit innan så det hade inte blivit blött :) Bajs låg det i hela boxen också, så det blir roligt och mocka sen... :P



Idag ska vi äta julbord med mormor, morfar och syskonen i Gräsmark, trevligt :) Vet inte riktigt vilken tid men jag ska väl försöka hinna gå ut och gå med pållarna innan. Vi skulle visst åka kvart i elva, så det är bäst jag går och duschar nu :P
Skola imorgon. Men nu är det bara två veckor kvar till jullovet och det känns riktigt bra ;) Tiden går så fort! Tyckte inte det va länge sedan vi började nian... :P


Kommentarer
Postat av: Sofie

håller med, tiden går fruktansvärt fort!

2010-12-05 @ 11:26:44
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0