Tränar'N

Jag måste bara säga att jag har varit riktigt duktig de senaste dagarna! På onsdag, torsdag och fredag tränade jag på morgonen, innan jag åkte till skolan. Klockan 6 mina vänner! det smidiga är att ja inte ens behöver gå upp tidigare. Jag går nämligen upp tidigare än jag behöver, för jag tar så lång tid åt frukost m.m, så jag behöver bara snabba på lite så hinns det! :)
Och idag har jag tränat som en galning. Tänkte sätta rekord på och bränna 100 kalorier så fort som möjligt, det gjorde jag! sen va jag svettig, eftersom det innan redan bärnt 100 + gjort en massa styrke övningar (bl a lyft ca 11 kg 10 gånger (bänkpress)!). Så jag är ganska stolt över mig själv! Och fortsätta ska jag ;)




Nu är klockan snart tio och jag borde va trött och jag borde sova. Men jag är pigg och kommer inte somna än, vare sig jag lägger mig eller inte! Så jag ska ta mig en smörgås (även om jag borstat tänderna) och dricka oboy, så blir jag nog trött snart ;)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0