världens busigaste ponny

okej, jag vet inte riktigt vad vi ska göra med Tobbe! Förut hade han lyckats butta ner en stolpe så att tråden låg på backen (alltså tråden mot Exandos hage) så gick han över till Exando och buttade ner även den stoplen, så nu kunde han gå över till Exando OCH ut ur hela hagen, vilket han gjorde. Men Exando, som är ganska feg, gick bara över till Tobbes hage. Så när jag kom ut, stod Tobbe och åt utanför stallet och Exando gick runt i hagen och gnäggade :p -.-
Det enda sättet och stänga in Tobbe, tycks vara att sätta upp trä-staket..


har sagt det förr och jag säger det igen... Tur för dig att du är så söt!

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0