Dagens ridpass.

Idag blev det ett lugnt pass för Tobbe. Ebba red lite först, skrittade igång honom lite åt mig :)
Sen satte jag mig upp och red lite på en åker. Gick först igenom gångarterna och gud va fin
han va idag! Inte alls hård i munnen trots att jag hade ett mildare bett idag än på träningen igår.
Jag typ repeterade det vi tränade på igår, ändra steglängd, galoppombyten, sidvärts, öppna, sluta.
Och han va väldigt lydig, särsilt i munnen. Lyssnade och gjorde som jag sa och han kändes
verkligen fin :) Så det blev ett väldigt kort pass på kanske en kvart. Men det va ganska kvavt ute
så det blev ganska varmt åt honom ändå.

Pluto och jag har varit ute och gått typ 4 km och jag tänkte ta en längre tur lite senare ikväll. Jag
testade även att hoppa lite med honom och det tyckte han va kul! :)
Hoppas det är okej för matte bara... :)


Kommentarer
Postat av: jueliia

Jatte roligt att ni haller igang! :D saknar er bada jatte mycket! pussiii . halsa mammas pojke ! <3

2010-07-26 @ 16:45:00
URL: http://jueeliia.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0