Dressyrträning för Leena



Nu är jag hemma igen efter träningen. Det gick ganska bra. Tobbe va lite småseg så Leena tog ett spö och stressade på honom så jag fick känna hur det skulle kännas och efter det blev det mycket bättre! Sedan gjorde vi även sidvärts och de gick bättre än sist. Men han flyttar dåligt och formen ska vi inte ens tala på.. Så jag får verkligen jobba med det! Och så måste jag hålla i tyglarna för de glider ur händerna! Och så ska jag jobba på att sitta med mer i traven och släppa ner benen mer. Och se till att aktivera vänster bakben mer.
Leena tyckte iaf att det såg bra ut över lag och det kändes det som också :) Fast jag tycker han blir lite hård i munnen, men det beror nog på att jag stelnar till i handen istället för att 'vicka' på handleden.
jaja, nu ska jag iaf ladda kamerabatteriet och hoppas att mamma filmade det jag vill se :p

Kanske slänger in ett inlägg senare om jag inte somnar :p


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0