Finished!

Idag har jag:

*Putsat sadlarna
*Ridit båda
*Gjort hage
 

Rätt nöjd med det jag gjort faktist. Och dagen är ju inte slut än! Jag ska faktist gå ut och cykla! Ojojoj, va jag är duktig ;)

Som tur var red jag på morgonen då det var perfekt temperatur ute. För sedan blev det stekhett och sen kom det regn :p  Nu ser det ut att vara rätt varmt igen men det är moligt ändå.

Aja, nu får jag väl gå ut och cykla då innan jag tappar lust och innan fotbollsmatchen på tv:n börjar :)




Holland - Uruguay.

Jag håller nog faktist på Uruguay :)

Kommentarer
Postat av: Josefin - 2 NF killar & Jag

Vad tävlar du? :) Din prickiga häst va grymt cool ;D

2010-07-06 @ 22:50:17
URL: http://josefinzander.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0