Hästar på rymmen.. igen!

Jepp. Kvart över sex ringde en som vi känner och sa att hästarna är vid herrgården som ligger ca 2 km bort >< Då var det bara att klä sig och åka och hämta sina älsklingar. Som tur var är det vädligt varmt och skönt ute idag (25 grader när jag vaknade), så det var rätt skönt med en morgons promenad :P
Iaf så står hästarna i stallet nu eftersom vi inte har någon ström här. Jag ska snart ta med mig datorn ut och sätta mig så kan jag hålla ett öga på dom. Eller ja, det är väl Tobbe som spränger hagen och Exando följer efter :p

Sedan får vi se när vi flyttar hästarna. Antagligen måste det bli ikväll eftersom det inte går att rida mitt på dagen då det är så himla varmt! Jag får ta och släppa hästarna i vinterhagen och hoppas att Tobbe håller sig där.

Så dagens ridpass blir en lång uteritt. Resten av dagen kommer nog spenderas på stranden :)
Hoppas du får en bra dag!


Tur för dig att du är så söt!

Kommentarer
Postat av: josefin - 2NF killar & Jag

Sv: OKej :)

Haha! Stackare ;)

2010-07-07 @ 09:58:00
URL: http://josefinzander.blogg.se/
Postat av: josefin - 2NF killar & Jag

Sv: Japp! Tävlar hoppning upp till LB. Mitt mål i år är att komma upp på felfria LA :) 8ja har en d-ponny så alltså 1,10) ;D

Sj?

2010-07-07 @ 10:16:24
URL: http://josefinzander.blogg.se/
Postat av: Josefin - 2NF killar & Jag

Sv: Ja.. lite onödigt! Ja har redan junior licens, men jag delar ju ponnysarna med in syster så det blir nog inte riktigt samma rutin på tävlingar antar jag ;)

2010-07-07 @ 10:26:36
URL: http://josefinzander.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0