Maja, vad har du gjort idag?

Svar: INGET! x3

Det enda vettiga jag gjort idag var att jag gjorde hästarnas hage större. Och så har jag badat, men det är väl inget 'nyttigt' direkt? ><
Annars har jag bara latat mig idag! Sen när jag kom hem var klockan tio över sju och jag kom på att jag hade träning. Men usch va tråkigt! Så jag har verkligen inte gjort något idag!
Men för att 'ta igen' den missade träningen ska jag gå ut och springa. Det är t.o.m roligare än att va på fotbollsträning :P haha.
Iaf så var det lite bra att Tobbe tappade skon igår, så har jag ju en ursäkt till varför jag inte ridit, men Exando .. ? :P

jaja, ha en bra kväll allihopa :)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0