Nya stövlar

Igår va första gången jag använde mina nya stövlar också! Och det kändes att dessa va 300 kr billigare än de andra jag har (som tyvärr gått sönder). Dessa va mycket stelare än mina gamla. Antagligen för att dragkedjan är rak på dessa, på de andra är de ju svängda och det är verkligen ett stort plus! Något annat som va negativt med de nya stövlarna är att dragkedjan är ganska krånglig att få upp´då det sitter en läderbit på insidan som ofta hamnar "i" dragkedjan. Det positiva är att de är snygga och inte allt för dyra :)

Mina gamla stövlar:



Från Hööks för 1699:-


De nya stövlarna:



Även dessa från Hööks för 1299:-

Kommentarer
Postat av: Lamia - Hästsport

jag har funderat på stövlar med sned dragkedja, på vilket sätt tycker du dom är bra?

2010-07-28 @ 22:58:25
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/
Postat av: Frida

dom stövlarna med diamanterna är grymt snygga! :))

är dom sköna? funderar på att köpa ett par såna :))

2010-08-09 @ 14:35:24
URL: http://horserider.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0