Onsdag

Idag är det onsdag och vädert är molnigt men inge regn. Och om det fortsätter hålla upp så är ju det ett perfekt ridväder :) Så snart ska jag åka till hästarna. Men hovslagaren kommer säkert inte förräns ikväll så jag får väl rida Exando. Och om jag inte hinner rida Tobbe idag så kommer han va helt överpigg imorgon när jag ska träna dressyr för Leena! x3 Hur ska det gå? Pessoabettet blir ett måste!
Klockan sju är det träning också, den får jag väl gå på. Jag ska även ut och cykla nu på morgonen till Metbäcken! (Jag är i Lämbacken nu). Så det blir väl typ en mil :)

Ha en bra dag allihopa!


Världens bästa (L)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0