Tips



Den där tuben till höger på bilden köpte jag (mamma) på en hopptävling där en affär hade lite hästsaker med sig och hon som sålde rekommenderade denna så vi köpte den. Och den va verkligen jättebra mot typ allt! Såhär står det på tuben:

"Mjukgörande, lätt antiseptisk, avsvällande, vid muskelömhet, ansträngda ben och senor, torr hy eller liknande sommarhudproblem och är insektsavstötande."

Rekommenderar verkligen denna! Förra sommaren blev Exando väldigt biten särsillt framme på bröstet och detta va nog den smörjan som hjälpe bäst mot såren och som höll undan flugorna bäst. Tobbe har också fått sår mellan frambenen fast lite längre bak, typ där sadelgjorden sitter. Och sen vi klippte isär tuben och fick ut lite till och såret läker mycket bättre nu, tycker jag iaf :)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0